Merhaba 2. Gebeliğim ve 8 yaşında sağlıklı bir oğlum var. İkili tarama trizomi 21 sonucum 1/284 çıktı doktorum yaşın 35 olduğu için amniyosentez yada yurtdışı kan testi öneririm riskli grupta değilsin ama yakınsın diyerek endişelendirdi beni. Aranızda yada yakınlarında böyle durumda olan var mı ? Tabi ki sonuç ne olursa olsun bebeğimin hayatına son verecek değilim ama üzüldüm bu duruma yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺