17 haftalık gebeyim geçen hafta doktorum kız olduğunu söyledi ama kız bebekte yanılma olur diye 20. Haftayı gördükten sonra bişeyler almaya başlayayım diye düşünüyorum sizce değişme şansı olabilirmi yada bu durumu yaşayan ?? Kızımda olsun çok istiyorum ama hep okuyorum detaylı ultrasonda cinsiyeti değişti diye