ymc0355 Erhil daha bugün geldi aşırı güzel bayıldım kalitesine kumaşına ben zaten çok kalın şeyler giyemiyorum beni boğuyor tam istediğim gibi
Eylul58 Erhil Trendyol dan aldim uzun gecelik sabahlikla birlikte, biraz ince ic gösteriyor sabahliksiz, kumaşı güzel rahat
Erhil minikbaby06 canım bu benim 2 hamileligim ilk te sezeryan olmuştu alt üşt pijama takımları çok kullanışlı oluyor bu markayı da İnternet e gördün inşallah kullanan vardır
minikbaby06 Erhil bende önü düğmeli alacağım hep canım trendyolda siyah inci var ona da bak istersen gecelik sevmiyorum artık yüzden sordum boşuna almayayım o zaman sonrasında hiç kullanmayacağım birşey
edaelifokmn Erhil bende bu modelden aldım beyaz renginden trendyoldan gayet güzel benim beklentimden daha güzel çıktı üzerinde çok hoş durdu kalıpları biraz bol yani bir beden büyük almaya gerek kalmıyor
Htcnrmllslhgl Gurcunur bibulittlee instegram adresi ordan beğendım ben gri sabahlığı olan rahat pijama tarzı aldım😊
ymc0355 Nbiyecbn26 daha kullanmadım ama üstüme denedim tam oldu ve kumaşı çok hoşuma gitti ben kalın giyinemiyorum ince salaş bir kumaşı var boğmuyor dantelleri de rahatsız etmiyor canım