Melissaunall ikisi içinden bir seçim yapmanız gerekirse hipp. Ancak başka marka ararsanız evolvia deneyin derim. Ben evolvia düşünüyorum gaz yapmayan bir mama olarak anneler çok yazıyor bloglara. Kendi yeğenimde evolvia içti gazsız bir bebekti maşallah 🙏🙏🙏