Kızlar şehir hastanesinde normal doğum yapanlar kendi doktorunuz geldi mi yoksa nöbetçi doktor mu doğum yaptırdı ben bugun doktoruma sordum doğuma giriyor musunuz diye nöbetçi doktor kimse o girer burada nöbet sistemi var dedi kendi doktorumun girmesi için ücret falan ödrsem olur mu yani böyle bişey yapan var mı sonuçta onun takibinde olduğum için doğumda da olmasını istiyorum