Merhaba arkadaşlar benim 10 gün günüm geçti doktora gittim kan testinde çıkmadı proklatin hormonum yükselmiş yine doktor parlodel diye bir ilaç verdi salı günü adet oldum ama hiç yok denilecek kadar az ve kahverengi leke olarak geldi ve şuan mide bulantım ve kusmam oluyor sizce gebelik olabilir mi üst görme faln olabilir mi acaba