Mom26 Kızlar çorba yapıyordum kaynardı karıştırayım dedim kaşık çevirirken baya bir göbeğime yağ sıçradı evdeykende bustiyerle geziyorum karnım acıktı nasıl acıyor hala sanki bebekte tepki veriri gibi kıpır kıpır oldu allahım 😔😔😔
Gulsen4224 Mom26 korkma canım bebeğin kaç deri altında senin tepkine tepki vermiştir baya yandı mı derin 🙄
Mom26 Gulsen4224 evet iki üç damla geldi ama çok sızlıyor hala tabi işte kendini geçiyor insan direk akıl bebeğe gidiyor belki dediğin gibi ona birşey olmadı kaç deri altında bunu biliyorum ama yine de insan korkuyor
Gulsen4224 Mom26 anlıyorum canım seni aklına kendinden çok bebeğin gelir elbet rabbim korumuş cnm krem felan sür yanmasını hafifletir geçmiş olsun 🌸