Lilbabymom Merhaba ben geçen hafta cuma günü ayın 5inde kan verip hamile olduğumu öğrendim. Değerim 300dü 1 hafta sonra tekrar hcg verdim bugün sonucu aldım 1000di sonuç. Bana düşük geldi sizce normal mi? Başına böyle bişe gelen var mı?
058elf Lilbabymom biraz düşük artmış gibi canım, benim 380 di bi hafta sonra 3900 lere ulaşmıştı. Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin🌸
Bseda Lilbabymom herkeste aynı çıkmaz ama gayet yüksek çıkmış şuanda 5. Haftana eşdeğer keseni bile görebilirler şuanda
Lilbabymom Bseda Evet sat a göre de şuan 5 haftalık için değer normal ama artış açısından endişelendim inşallah yarın keseyi de görüp rahatlayabilirim ❤️❤️