Merhaba kızlar ilk olarak pik olayı nedir onu merak ediyorum benim bi gün t c den koyu oluyo ertesi gün aynı koyulukta üçüncü gün silikleşiyo birde ben ilk 2 gebeliğim de test falan kullanmadım ilk ayda hamile kaldım ikinci kürtaj oldu kürtajdan sonra 3.denemede hamile kaldım o da düşük oldu şimdi bu ay yine 3.denemem olucak geçen ay düzenim bozuldu diye ovülasyon denedim ama acayip stres yaptım gününü bilince o stresle zaten hamile kalamam heralde dedim siz kaçıncı denemede hamile kaldınız ovülasyonla bide sizde o kadar stres yaptınızmı