Arzuort Merhaba anneler, 6 haftalik hamileyim dün doktora gittim kontrolum vardı kese 1 hafta öncesine kadar büyümüş herşey iyi güzel sağlıklı dedi ama bebeği göremedim sanki yani kese büyüyor ama bebeğimi goremiyorum 1 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi bunlar normal midir peki
1072PINAR Arzuort canını sıkma bir hafta sonra gittiğinde bebeğinin kalp atışını duyarsın Allah’ın izniyle.doktor kesenin mm.sine bakıp söylüyor ne Zaman geleceğini.eline ultrason kağıdı verdi mi?Bebeğin kesesi 18 mm.olduğunda bebeğin kalp atışı duyuluyormuş.
1072PINAR Arzuort da gs diye yazar canım crl çocuk demek gs kese mm.si.Bak o zaman 12 gün daha göremezsen endişelenme.benim bir hafta da büyümüştü keseden başka hiçbirşey görünmüyordu.Anlıyorum insan korkuyor merak ediyor ama sabır,büyümesi için zaman lazım;)
Hcrksk Arzuort canım kıyaslama yapman hiç mantıklı değil gebelikte.ben 5 hafta gebeysen gitmiştim doktor 1ay sonra gel dedi ve o zaman bebeğimi de gördük kalp atışını da duyduk.