Merhaba güzel annişler
21+3dyiz ilk gebeliğim ve hala bebeğimin hareketlerini tam hissedemiyorum 😞ve çok sakin bir gebelik geçiriyorum neredeyse hamile olduğumu bile bazen anlamakta zorlanıyorum hiç hamile değilimişim gibi acaba bununlada bi ilgisi var mıdır ?
sizler kaçıncı haftanızda hissettiniz ?