Merhaba canım ben hemşireyim 20.haftalarımın ortasında tansiyonumda hafif yükselme idrarda protein çıktı 20 küsür civarıydı, tansiyonumu sürekli takip ettim tansiyon holter taktırdım yani 24 saat tansiyonum sürekli ölçüldü yarım saat ve 1 saat aralıklarla en yüksek 140/90 seyretti o yüzden ilaca gerek duymadı kardiyoloji doktoru ve kendi doktorum .Tabiki bu süreçte çok yağlı salçalı yemedim ve tuzu tamamen kesmeye çalıştım.Hala tansiyonumu düzenli aralıklarla ölçmeye çalışıyorum yükselmiyor sizde mutlaka tansiyonunuzu sürekli ölçtürün ve tuzu kesin.