ozlemaykt annelik iç güdüsü işte daha rahime düştüğü an başlıyor :) bastırıyorlar ya ultrasonla bakarken zararı var mıdır ya bilen var mı :)
Ayazzzzzz ozlemaykt Vallahi deyayli ultrasonda rahmimi öyle silkeliyorduki doktor. Çünki bazi yerleri gözdermiyodu ve doktor görmek için kipirdatib herini deyiştirmeye çalişiyordu. Zarari yokmus
Burc1n ozlemaykt siz bir de detaylıda görün , bütün bastırmaların en kuvvetlisini yaşamıştım .Ama bir zararı yokmuş 🤷🏻♀️
sudamlasi Daha iyi görmek için yapıyorlar. Doktorum önemli yerlerde yapıyor onu kalbine bakarken beynine bakarken vs.
ozlemaykt Burc1n ya ben geçen sene birkere kimyasal gebelik geçiriyormusum, cok erkendi doktora gittik gebeliği öğrenir öğrenmez bastırdı etti zaten bişey göremedi sonra kanamam başladı, hep sanıyorum ki o bastırmadan oldu ☺️