Bugun annem doktora gitti 5 cm miyom var demiş perşembe günü parça alacaklarmış. Ameliyat olursa rahimle beraber miyomuda alırız demiş şimdi bu parça alma nasıl olacak kürtaja benzer bişey mi çok canı acır mı? Burda kürtaj işlemlerinde uyuşturmuyolar. Ve rahimle beraber miyom alınırsa ne olcak şimdi rahim olmayınca ne değişiyor kızlar bilen aydınlatabilir mi