https://resminiz.com/r/NYvM9
@Gulsen4224 Canım merhaba 10+4 Haftalık gebeyim. Az önce doktorumdan geldim. Doktora cinsiyet hakkında soru sormadım erken olduğunu düşündüğüm için fakat kendisi bebeğin her şeyinin oluştuğunu ve belirgin olduğunu, 12 haftalıkta mutlaka gelmemi ve cinsiyeti kesin söyleyeceğini söyledi. Daha erken biliyorum ama belki sende yorum yaparsın 😅💙💖