imerveg Tugceynr ay cok sanslisiniz 😂 baktim ayakta rapor baslama tarihi 03.02.21 hata yapan ortaya cikti 🤦🏻♀️ elimdeki kagit raporda neden baslama tarihi 10.03.21 peki oyle bir hatayi nasil yapiyorlar ki
Tugceynr imerveg çalışır yazıyorsa hastane doğru işlemiş işyeri o raporn çalışır olduğuna dikkat etmiyo sanırım. Siz işyerine o tariften 10 marta kadar çalışır raporu olduğunu ısrarla belirtin
imerveg bukabu aa simdi gordum asagida rapor durumunda dogum oncesi analik(calisir-aktarma var) yaziyor
bukabu imerveg o zaman doğru girilmiş sorun yok çalışır gözüküyorsunuz 37. Hafta calısmaz raporu baslayacak
imerveg Tugceynr valla telefonla mail ile heryerden belirttim gidip biraz daha gozlerine sokmak lazim sanirim😂 cok tesekkurler 🌸
imerveg bukabu bizim ik ilk defa rapor onayliyo heralde 😂 alo170e kadar aradim ik disinda hepimiz ayni fikirdeyiz 😂😂