dlnyny acile gidip öğrendim pek de ilgilenmediler elime sonuç bile vermediler doktorum nevşehirde özel doktor aradım söyledim o da şaşırdı merak etme adetle sökülür gider adet bitince gel bana bakarız dedi ankara dayım şuan kardeşim yoğun bakımdaydı iyileşti çok şükür bi kaç güne eve gideceğim