Minikasya Minigimibeklerken1 Diş taşını bilmiyorum canım ama onuda yapmazlar gibi geldi bana. Az önce dişçiye gittim. Bi dişimde problem var. Doktorum yaptırabilirsin demişti. Ama dişçi asla risk alamam dedi. Bir sürü sorun çıkabiliyormuş. Bana bi yazı verdi bunu doktoruna imzalat öyle gel dedi. Ama ben tavsiye etmiyorum dedi. Şimdi benim anlamadığım kadın doğum doktorummu çok rahat. Dişçimi çok korkak😒
Ayseege6156 Minigimibeklerken1 hiç bir zararı yok ben kanal tedavi dolgu bile yaptırdım 13. Haftadan sonra müsade ediliyor bi risk yoksa doktorunuzun kontrolü altında
Ayse_Ckr Minigimibeklerken1 17 haftalıkken diş taşı temizliği yaptırdım. Kan sulandırıcı iğne kullandığım için kanama bir tık fazla oldu. Onun dışında bir sorun yok. Yaptırabilirsiniz. Zaten her hangi bir iğne ilaç vs kullanmadan yapıyorlar
Minigimibeklerken1 Ben 6. Ayındayım doktorum sorun olmaz dedi discimde yapılabilir dedi herhangi bir narkoz gerekmiyor ya yaptirmiyayim diyorum ama dis etlerime agri yapiyor cok
Birmom Minigimibeklerken1 ben yaptirdim 5 ile 6.ayda2 tanede dolgu yaptırdum doktorum yaptırabilirsin dedi iyi ki yaptirmisim 7.aydan sonra olmuyo zaten dogumdan sonrada bebekten dışarı çıkmak biraz zor