Busrakilicelli Arkadaşlar merhaba. 5 haftalik hamileyim, kahverengi leke geldi ve doktor dusuk ihtimal yuksek dedi. Progestana basladim. Var mi aranizda ayni durumu yasayan?
ecembugra53 Busrakilicelli canım olıyor cok dikkat et yatak geçir şakın iş yapma bi yere uzanma ayakta cok kalma
merveklyc Busrakilicelli Benim de oldu o haftalarda çok şükür atlattık dinlen ilaçlarını kullan bişey olmaz inşallah🙏
Zezeeeyyldrm Busrakilicelli ben dün yasadim acile gittim serum igne progestan falan aldim yatis verdi kalkmamaya calisiyorum