Yenianne34 Ben dün yaptırdım. Doğacak bebeğimin nasıl olduğunu bilirsem hem psikolojik olarak hazırlıklı olurum hem de gelişimi açısından karnımdayken yapılması gereken bir müdahale varsa yapılmış olur. 35 yaşında altında 16 yaşın üstünde iseniz, daha önce down sendromlu çocuk doğurmadıysanız, ailede genetik bozukluk yoksa, akraba evliliği yoksa zaten risk düşüktür. Yaptırın içiniz rahat etsin, bir ultrason yapıp, bir tüp kan alıyorlar çok da bişi değil.