ikincimucizemmmm Aselahlas rabbim sağsalim çocuklarına kavuşmanı nasip etsin canım inşallah kolayca doğum yaparsın inş rabbim sabrının bu kadar beklemenin emeğini versin inş
esraaa18 Aselahlas sağsağlim kucağına almayı nasip etsin Allahım amin🙏🏻 Bnde çift yumurta ikizlerime hamileym neden 34. Haftada giriyorsunuz bir sıkıntı mı var Allah yardımcınız olsun
Tugcek33 Aselahlas sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ikizlerinizi🥰 darısı bana ve tüm hamilelere💕
Aselahlas esraaa18 kasılma ve sancı var nst de 31. Haftadan beridir ilaçla durdurmaya çalışıyor sancıları ama karnım taş gibi dayanacak gibi değil
Ayselaysun Aselahlas bende ikizlere hamileyim cnm 4 aylik olduk cok agrilarim var beni daha neler bekliyo nasil bi surec biraz bahsedermison insslkah bende kazasiz belasiz kurtulurum
Aselahlas Ayselaysun inşallah herkesin farklı oluyor tabi bazı ikiz anneleri son haftaya kadar bekleyebiliyor benim çok kasılma ve sancım çıkıyor o nedenle bi de doktorum uzakta 1 2 saat o yüzden riske atmayanım dedi
123alpseda Aselahlas rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Allah analı babalı bebişlerle güzel günlere ❤️