yagmurd_unal20 Çatı muanesi yapılmadı ve nasıl doğum yapacağımı bilmiyorum bugün 40. Haftalık oldu kızım bende hala bir değişiklik yok ne yapmalıyım ???
Selimegzoglu yagmurd_unal20 çatı muayenesi yapılması lazımdı şimdiye kadar devlet hastanesine mi gidiyorsun
Esmanindunyasi yagmurd_unal20 yapilmadiysa siz niye sormadiniz acaba ne zaman yapilacak durum nedir bebek tersmi bas gelismi kanala girmis mi ?
Mom726272 yagmurd_unal20 ben de hamileliğim boyunca çatı muayenesi olmadım devlette yapmadılar 37 haftalıkken bebeğim tersti doktor döner dedi 2 hafta sonra 39 haftalıkken gittim bebeğim dönmüştü ve 40 +1 doğum yaptım 🙈
Tues yagmurd_unal20 bende 39+4 oldum bugün çatı muaynesi oldum kanamam oldu ebe uyarı yaptım sancıların başlar 3-4 güne doğuma gelirsin dedi.
yagmurd_unal20 Tues 40+6 günlük olduk çatı muanesini iki gün önce yaptılar ama hala bebiş gelme taraftarı gözükmüyor
zefda yagmurd_unal20 Merhabalar ben de pzts 40 hafta oluyorum. Dr pzts gel suni sancı ile doğumu başlatmayı deneyelim dedi ama son kontrolde -yani dün- hiç bir açılma yoktu. İlk gebeliğim ve suni sancidan biraz korkuyorum açıkçası genelde suni sancı için olumsuz yorum yapılıyor. Biraz daha beklemeli miyim bilemiyorum
Tsnckkk Bütün doktorlar çatı muanesi yapmıyor bebeğin gelişi annenin pelvik durumu normalse doğum başladığında da yapılabiliyor. Bana da yapmadı doktorum. 41.haftaya kadar normal doğumu bekleyeceğiz ama bence o kadar kalmayacak gibi şimdi 37yim🙏😃