Aliasafmoms benim bebeğim 2650 gram doğdu, şu an 4000 civarı sleepy 1 numara kullanıyoruz hala 2 biraz büyük oluyor ama o da yinede kullanılabiliyor her ikisi de olur yani. Ama bence çok çok bez almayın. Sleepy’nin yenidoğan paketi var, ben onu almıştım. Onun içinde 1 ve 2 numaradan paketler var, ıslak mendil var. Bebek doğunca deneyip duruma göre sipariş verirsiniz.