Safiisafii flowers ben ilk dozumda bir hafta kolumu oynatamadım o derece ama ikinci dozumda hiç ağrım olmadı kişiden kişiye de değişiyor bu durum galiba
Safiisafii HayLaz61 doğum anında kullanılcak aletlerin size bi zararı olmasın diye vuruyorlar bu aşıyı bebeğinize bi zarar olmaz olsa zaten vurmazlar merak etmeyin
archmom flowers ben 21. de yaptırdım canım ama yan etkisi olmaz sanırım . Olsa doktorun yaptırma derdi zaten . Tek yan etkisi kol agrısı dün 26. Haftamda bende 2. Dozu oldum .