sumeyye60 Mimozaa00 FL yazan yerdeki değer mm cinsinden onu 7 ile çarpın çıkan sonuç bebeğin tahmini boyudur.
Mimozaa00 Dilek0809 5+4 , yeni geldim muayeden.. bide ben ultrason kagidinda sadece siyah bi kese gordum ama doktor haftaya carsamba kalp atisini dinleyelim dedi.. bebek olusmus mu ki acaba..
Minigimyolda Mimozaa00 crl baş popo mesafesi oluyor bebek oluşmuş ki ölçüm yapms hayrlı olsun kalp atışını da duymak nasip olur inşallah
Ozzzzz_ Minigimyolda ben 5+6 yım şuan 5+4 de gittiğimde Crl 45.36 mm yazıyor ama bebek oluşmuş vs demedi acilden gitmiştim. Kese içinde bi kese var yolk mu o bilemedim çarşamba kendi doktoruma gidicem ama merak ettim şimdi. Crl 45.36 Gs 11.04mm yazıyor
Minigimyolda Ozzzzz_ crl baş popo mesafesi kese içinde kese var diyorsunuz ya yüzüğe benzeyen bir şeydi benimki 6+1 de gtmistim kalp atışını da duymuştum
Ozzzzz_ Minigimyolda [url=https://hizliresim.com/p95AEw][img]https://i.hizliresim.com/p95AEw.jpg[/img][/url] canım bak böyle ilk gebeliğim korkuyorum içindeki yolk çok büyük gibi 😔
Ozzzzz_ Minigimyolda bende çarşamba gittiğimde 6+1 olcam bakalım ne söyliyvek doktor 🙏🏻 Şeninde 5 küsürken benimki gibimiydide 6 da değişti vanım?