Sermec27 symaa43 ben 20+4 haftalık hamıleyım en basından beri ocean mummy kullanıyorum içinde bir sürü vitamin var 13 haftadan beri de devit 3 kullanıyorum
merviskoooo symaa43 osteocare kullaniyorum ben bi aydir doğuma kadar kullam dedi doktorum kalsium d vitamini magnezyum falam var içinde bir de ferro kapsül kullanıyorum demir ve b12 icin
symaa43 Sermec27 bende onu kullanıyordum şimdi bittide tekrar alsam mı başka bişey mi alsam bilemedim. doktorda hiç bilgi vermedi
Sermec27 symaa43 ben onu devam ediyorum doktorum o iyi devam et dedi bu arada demir ilacı olarakta vegaferon oral şase kullanıyorum
civciv1520 Haftadan itibaren regenesimax OMEGA 3 , decavit , kan hapı , v D3 damla kullanıyorum ağrım olursa da magnezyum içiyorum
mavi2021 civciv1520 d-3 vıtamını nasıl alıyorsunuz benım ampul seklınde günde 1 damla demıs doktor nasıl kullanacam bılemedım
Zeynep1278 civciv1520 ben de regenesis max kullanıyorum ama doktorum bunun yanında decavit kullanmana gerek yok dedi. Bunda zaten decavit içindeki bir çok vitamin var dedi. Yanında demir olaci ve d vitamini kullanıyorum
civciv1520 Zeynep1278 anladım sağlık ocağı veriyor ben içiyorum doktorum bişey demedi ama içerikleri aynı evet