1Anne2Bebek1Kopek Sumka ben de yeni tasindim ilk dogumum istanbu da oldu arastrdm baya acibadem hastanesi dr. Bilge ogutcuogluna basladm 10 haftaligim memnun kaldim pozitif bi kadin bide arkadasim golck medar hastanesi ahmet coskun onerdi gitmedim ama instagram da baktim pozitif adama benziyo. Instagramlarndan profllerine bak derim😊
Nazli34 Sumka bende özel konak hastanesi firdevs şekerciye gidiyorum. Doğal doğum hakkında bilgim yok ama kendisi çok tatlı.
Mervee26 1Anne2Bebek1Kopek ben Bilge hanıma hayranım. Bilge Öğütçüoğlu yazmak için girmiştim başlığa. Keşke aynı şehirde olsaydık da doktorum kendisi olsaydı.
Nazli34 1Anne2Bebek1Kopek bizimde acibadem sigortamız var şuan konağa gidiyorum doktorumdan memnunum aslında ama nedense acıbadem de doğum yapmak istiyorum. Doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı?
Zehrali54 Akademi hastanesi nuri huseyinoglu çok iyi bi doktor ve aşırı samimi bende ona gidiyorum tavsiye ederim
1Anne2Bebek1Kopek Nazli34 Bilgim yok canim bizim de acibadem sigorta var o yuzden gidiyorm cok tatli bi bayan daha 10 haftalik oldugum icin sormadm ama 26 subatta ikili testim var gittigim de istersen sorarim bi?
Songul4189 İzmit Cihan Hastanesinde Kadın Doğum Uzmanı Ayfer Hanıma gidiyorum ,çok güler yüzlü, her zaman hastalarıyla iletişim halinde, her zaman hastalarını rahatlatıyor, profesyonel alanında iyi bir doktor, çok memnunum ,sizlere öneririm