Ayde54- Erken haftalar için belki abartılıyor olabilir ancak ilerleyen haftalarda Allah’ın izniyle siz de yaşayacaksınız, gerçekten acıtacak kadar vuruyor 😬😃 40+1 den yazıyorum şu an😅 Bu haftalarda da yavaşlıyor biraz yeri daraldığı için ama güçlü vuruyor, uykudan uyandırır yani😆 Tabi her bebeğin karakteri de farklı diyor doktorlar, tepkileri kiminin çok hareketli, kiminin sakin olabilirmiş🤲🏻🧿