Bizimle aynı gün yavrusunu kucağına alacak anneler var mı 🥰 planlı sezaryan inşallah 2.gebeliğim😊 spinal olacağım. İlkinde çok tedirgin oldum belden iğne yapılırken çok yordum insanları. Sonrasında baya sancı çektim. Yavrum 5 gün küveze yattı. Hiç emziremedim. Bu kezde aynısını yaşarım diye çok korkuyorum. Dua edin ne olur Allah rızası için burda anlatılanlar gibi ertesi gün iyileşim inşallah 🥰 AYŞEM DURU 🧸