Caglabade 7+3 teyiz hiç bir besin maddesini görmek istemiyorum en sevdiğim şeylerden bile iğrendim hiç bulantım veya kusmam yok. çok açım açlıktan tansiyonum düşüyor yinede birşey yiyemiyorum çözüm önerisi olan var mı?
dlnyny Caglabade tuzlu çubuk kraker,özellikle yeşil elma,salatalık,ayran,yemek yiyemediğim zamanlarda da yoğurtlu sade makarna haşlanmış patates hem doyurucu oluyor bilginiz olsun
hanibazen Caglabade instagramda bile gezinemezdim yemek çıkıcak karşıma diye birileri yemek paylaşınca sürekli yiyosunuz bu ne ya diye ağlıyodum hiç abartmıyorum 🤣 mutfağın kapısını görsem kusuyodum
hanibazen Caglabade prilam verdi mi doktorunuz? O hassasiyeti de bir tık azaltıyo sanki ama asla tamamen geçirmiyo hiçbir şey. Zamanı geçene kadar sabretmekten başka çare yok malesef 🥺
mucizem09_ Caglabade valla 10+4, den hala o tiksinmeler devam yemekler kokan herwey sevdigim herseyden igreniyom sadece bi eksi elma cubukvyiyorum
Yenibirannee Benimde ayni sekilde oldu hic bisey yiyesim yoktu cogunlukla meyveyle dolduruyodum midemi :) suan 12+3 uz biraz hafifledi cok sukur az az yiyebiliyorum
Caglabade hanibazen mide bulantım veya kusmam yok sadece iğrenme var çok büyük ölçüde cuma günü doktora gidicem onada sorucam bu gidişle açlıktan ölücem galiba
Ayazsmommy Bende de aşırı tiksinme var yanında mide bulantısı da Cabası yeşil elma yiyordum 5.ve 6. Haftadayken iyi geliyordu yarın 8 haftalık olucaz ondan bile tiksindim sarı leblebi çok iyi geliyor bide yoğurtun üstüne zencefil tozu kullanıyorum sade soda üzerine limon da gayet iyi geliyor onun dışında tüm kokular midemi bulandırıyor çiçekli fresh kokular hariç hele buzdolabının kapağına dokunmak istemiyorum prillam kullanıyordum işe yaramaya başlamıştı fakat yine başa döndük bide benim bulantılarım çok erken başladı 5. Haftada nolcak böyle bilmiyorum 🤷♀️