PapatyaAnne_ Fiyatı uygun 3 yada 5 parçalı alıcam zaten hastane çıkışını önerdiğiniz memnun kaldığınız uygun siteler var mı acaba ☺️
Damlahtp PapatyaAnne_ ben kar bebe ve uniqondan ayrı ayrı yaptırdım 3 lü set birini penye birini jakarlı ikisinide beğendim ama uniqon favorim oldu 70 tl verdim isimli tuluma uniqondan
0znur Esilaaksesuar diye bir sayfada 3lü 60 liraydı baskı değil nakışlı. Bir seferlik hatıra olsun diye aldığım için en uygununu aradım bende bunu bulabildim.