Ebru24 Kızlar size bişi sorucam ben 4 gün önce doktora gittim 17 +3 üz folik asit kullanıyorum gittiğim zaman bana kan ilacı magnezyum vede d 3 vitamin damla verdi ben doktora sormayı unuttum folik aside devammı edeyim bırakayım mı diye kan ilacının prospektüsünü okudum içinde folik asitte varmış bi dahaki kontrolüm bi dahaki aya napıcam bilemedim numarasıda yok sorayım 😑
findikkurdu2 Ebru24 folik asit azı kadar fazlası da zararlı diye biliyorum. Zaten diğer ilaclarinizda ihtiva ediyormuş. Artık bırakabilirsiniz. Normalde 12-14 haftaya kadar kullanım öneriliyor
KayBus Ebru24 bana da 12. Haftada bıraktırmıştı. Ama bazı doktorlar değişik olabiliyor bence hastaneyi arayıp doktoruna ulaş ve sor.
minicikanne Ebru24 Elinizde folik asit varsa aynı şekilde devam edin, eğer bittiyse almanıza gerek yok artık. 😊
MerveKaya38 Ebru24 bende unutmuştum 18 haftalıgim Dr bırak dedi demeyi unutmuş bana normalde 12 13 haftada birakiliyormus canım
Gigy Ebru24 3.ayds folik asit bırakıp decavite geçtim ben , doktorum o şekilde devam etti , decavitin içinde hepsi mevcut zaten ,telefonu olsaydı keşke 😌sorup içiniz rahat ederdiniz