Zamansizimmm Merhaba ben şu an 11+2 yim. Bu hafta kardan dolayı doktora gidemiyorum ama haftaya gideceğim. Sağlık ocağında ikili test yapıyorlar mı ücretsiz? Kandan mı bakıyorlar nasıl yapıyorlar bilgilendir misiniz rica etsem? Ya da yaptırmalı mıyım?
Minnak07 Zamansizimmm saglık ocagında bakmıyorlar canım illaki hastaneye gitmen lazım haftaya randevu al haftaya gidersin sadece kan alıyorlar ve ultrasyona bakıyorlar bence önemli birşey ve doktorlar sürekli soruyır taramaları yaptırdınmı die
Hav12316 Zamansizimmm yok canım sağlık ocagı bakmaz 2 li teste kandan bakılıyor 1 tüp kan alınıyor ama öncesinde dr ense kalınlığına bakıp sonra kan için gönderiyor
Momandbabyy Zamansizimmm Bildiğim kadarıyla yapmıyorlar. Devlet ya da özel hastane yapıyor sadece. Sizden bir tüp kan alacaklar başka birşey yapmıyorlar.😊
Beyzan Zamansizimmm hayır sağlık ocağında olmaz ultason yaptırman bebeğin ense kalınlığı ve burun kemigini ölçtürmen lazım. Sonrasında kan veriyorsun ikisi bir değerlendiriliyor
Beyzan Zamansizimmm ücret olarak şehrine göre çok değişiyor canım. Ben küçük bir şehirde yaşıyorum sadece muayene ücreti 100 TL ve kan tahlili için 35 lira verdim ama başka şehirlerde onun için özel para alınıyor. Sana yakın hastaneleri sorman daha mantıklı
sehri_hzr Zamansizimmm 95 biz öyle yaptırdık bugün daha yeni ama içim rahat inşallah da bişeyt çıkmaz
Beyzan Zamansizimmm evet direk kadın doğuma gideceksin randvevu alıp. İkili test için geldim deyince yapıyorlar ekstra bir hazırlık yok aç gitmene de gerek yok kan için
Busraozzz [url=https://hizliresim.com/ZXvd0L][img]https://i.hizliresim.com/ZXvd0L.png[/img][/url] anlayan bakabilirmi
Beyzan Minnak07 yazdığımı tekrar okusan canım kadın doğuma gideceksin demişim önce kadın doğum doktoru önce ultason ile bakıyor sonra ya barkod veriyor ya da direk git ismin cikacak orda diyor hastaneye göre değişiyor