Eceee7
Bende 24. Haftada yaptırdım şeker yüklemesini ve şeker çıktı. Endokrin uzmanı ve diyetisyenle ilerledik. Kadın doğumcum şeker ilacı yazdı ama kullanmak istemediğimi söyledim endokrin uzmanı da gerek olmadığını söylemişti. Diyetle ve yürüyüşle kontrol altına aldık çok şükür. Havalar soğukken de evde step yaptım. Benim sabah açlık şekerim yüksek çıkıyordu bunun çözümünü şöyle buldum geceleri uyandığımda saat 4 gibi bi kase yoğurt yedim sabah açlık şekerim dengelendi çünkü geceler uzun olduğu için çok aç kalıyordum gece şeker çok düşüncede sabah yüksek çıkabiliyormuş bu şekilde atlatmış olduk. Diyetimi de hiç bozmadım tatlı, pilav, patates, beyaz un vs tamamen hayatımdan çıkardım. Saati saatine beslendim öğün kaçırmadım. Çok stresli geçti benim adıma tatlıyı çok severim ama bi şekilde zaman geçiyor bebişin sağlığını düşündükçe yapılıyor herşey. Birde çok sağlıksız besleniyormuşum beslenme şeklim düzene girince bebiş içinde çok iyi oldu benim içinde ❣️❣️