Larinnaz 16 haftalık hamile anne adayları kullandığınız vitaminler nelerdir? 12. Haftama kdr sdc folik asir kullandım.snra dr bıraktırdı baskada vitamin vermedi.ama ilk hamileliğimde kullanıyordum sanki,siz neler kullanıyorsunuz?
Kadze Larinnaz bana kan ilacı verdi 16da kullanmaya başla dedi 14.haftada gitmiştim birde imom verdi ilkinde birkaç vitamin kullanmıştım ama şuan sdce imom kan da 16.haftada baslicam
Sedanindenizi Larinnaz 12. Haftaya kadar zadece Regenis max kullandim 12. Hafta gittigimde omega 3 ve d vitamini basliycaz dedi. Regenisis max kullandigimi hatirlayinca omega 3 zaten iceriyor ictigin vitamin dedi sadece d vitmini baslatti. Regenis maxa da devam.
BetulDuru12 Larinnaz Ben 14 +4 teyim ama doktor 12 den sonra Decavit Ve Omega 3 balık yağı verdi ☺️Onları kullanıyorum
Asyaayaz1 15+5 im geçen hafta gittim doktor bişey vermedi cnm birdahaki kontrolümde tahlil falan istiyecek duruma göre o zaman vericek büyük ihtimalle
BetulDuru12 Nur000 Ben sadece decavit ve omega 3 kullanıyorum aynı anda doktor aynı anda içebilirsin demişti ama imomu duymadım hiç öyle bişey vermedi yani bana
Merve8126 Nur000 imom omega kullanıyorum doktorum decavit kullanmana gerek yok imom omega ın içindekiler decavit te de var dedi. İkisini birden içince çok ağır geliyor zaten. Decaviti emzirirken kullanmamı söyledi.
aysutemiz Nur000 ben ikisini aynı anda kullanıyorum bi sıkıntı olmaz dedi doktorum .aynı zamanda magnzyum gnneferro ve d vitamini damla kullanıyorum
Burcu4135 Larinnaz tahlillerde sadece d vitamını düşük cıktıgı için doktorum onu verdı. Bırde folikasıt kullanıyorum.