EsraM isim seçmek çok zor bir iş ya😑 benim eşimin hep koymak istediği bir isim vardı ben de razı geldim öyle hemen seçmiş olduk yoksa gerçekten zor. Sizin içinize sindiyse isim geçin akşam eşinizin yanına ne yaptırmak istiyorsanız bunu Asaf olarak yaptırıyorum diyin.