Benimde ilk gebeligimde 80 le doguma girdim biraz fazla kanama oldu dedi dr bunu bekliyordum demisti normal dogum oldu ama ben bi iki defa bayildim. 50 ve alti kani hazir bulundurup
o sekilde dogumu yapiyolarmis
ikinci gebeligimde 120 ile normal dogum yaptim birsey olmadi dogumdan sonra normale donuyor. Kani sulandiracak yiyeceklere dikkat etmelisiniz