Kizlar yemin ederim biktimm saglikla ilgili post acmaktan fedal dna testini beklerken sndi baska bi tahlil sonucum cikmis guatirim cikmis endokrine yonlendirdi bebek beslenmez ilac alman lazim dedi 15 bine yakin para koydum yarinda en azindan 300 tl para koyacam bu sorun icin para umurumda deil ama fedal dna testi cikmadi korkuyorum ya bebegim gercekten saglikli degilse ne zaman piskolojimi iyi yapmaya calissam iyi dusunsem bir sorun cikiyor zaten hamileligin basindan beri kanamadan dolayi hastanedeyim aglamaktan biktimm yas kalmadi artik ne yapacam smdi baska bi ilac dahami kullanacam bi poset iciyorum zaten tuzumu azaltmam lazim acaba }