Zehra222 Selam kızlar Hurma doğumun başlamasını sağlıyomuş,öyle okudum nette,siz günde kaç tane hurma yiyorsunuz ve faydası olan oldumu,bu konuda çok fikir sahibi deyilim de açıklayan olursa çok sevinirim😊
Busbushatun Zehra222 valla kıloydu sekerdı sorunum yoktu baya yıyordum fazla bıle yemıstım ama doguramadımm bı turlu seseryana dondu😂😂
NAZ2333 Zehra222 canm ben kizimda gune 5 tane yiyodum faydasini gordum 4 kg dogurdum cokta zor olmadi ama bunun yaninda bol bol yuruyus yapiyodum malum bunda cok cikamiyorm😥 tabii o zamn yaş 22 simdi oldum 30 nasil olur bilmem allah yardimcimiz olsun
Aygul01 Zehra222 hurma doğumu başlatmıyor. Doğumu başlamış rahimi yumuşatıyor genişletiyor. Yanı hurma yiyince doğum yapmazsin☺️ Ben hamileliğim boyunca yedim. Enerji deposu kesinlikle tavsiye ederim. En fazla 3 tane yemeniz yeterli fazlası zarar olur herseyde olduğu gibi.
esraizmirli Zehra222 hurma yerken tek sayı olmasına dikkat edin 1 3 5 vs peygamber efendimiz böyle öneriyor çünkü çift sayı yersen vücuda şeker olarak dönüyor tek sayı yersen karbonhidrat olarak dönüyor ☺️ Ben 3 5 tane günlük kafi yeter ☺️
Ef24 Zehra222 tavsiye edilen 7 tane genelde. Ben de 7 tane tüketmiştim günde. Yanında da bir bardak süt 🌺
Begumhane Zehra222 ben ilk gebeliğimde günde 7 tane yiyordum normal doğuramadım ama sütüm hemn geldi ve kilosunu bayağı arttırmıştı oğlumun
NAZ2333 ironbaby son aylarda yani 6 aylikken basladim bi de seviyorm hamileligim boyunca yedim ama dedigim gibi sonlrda gunde duzenli olarak 5 tane yedim