Bende hamile olduğumu öğrendiğim ilk andan beri kullanıyorum şuan 5+2 yiz dr düşük önleyici gece yatmada. Fitil olarak kullan demişti ağızdan aldığında çok baş ağrısı olur demiiti bende o şekilde kullanıyorum herhangi bir leke veya kanamam yoktu ama önlem amaçlı vermiiti doğal bir ilaç 🙏