Ozgu_momy Selamlar Ankara Koru Hastanesinde takipli ve memnun olduğunuz doktor isimlerini paylaşır mısınız ☺️
okroya Sincan koruda doğum yaptım. Doktorum Mahru hanımdı gayet memnun kaldım hastaneden ekipten ve doktorumdan
okroya Nlay1n evet isteğe bağlı sezeryan oldum :) mahru hocanın eli çok hafif hiç pişman olmadım bidaha olsa bidaha olurum 😃
Nlay1n okroya ya bende kendisini seviyorum fakat her muayeneye gittiğimde ilk defa gidiyormuşum gibi sorular soruyor ve her gittiğimde aynı sorular sanki pek takipte değil gibi hissettiriyor sizde de öylemiydi
okroya Nlay1n hahaha evet bende de öyleydi eşimle hep gülerdik yine ilk defa gidiyo gibi sordu diye 😂 şimdi biliyo artık 😃