Kızlar 35.haftamdayım .kesemdeki sıvı azlığı nedeniyle bebeğimin büyümesinde gerileme var .Dün doktora gittim kalp atışları normalden biraz azmış ama ben hareketlerini hissediyorum kilosu 2 kilo .sizin de başınızdan böyle birşey geçip normal doğum yapan var mı ?gelişimi için nasıl besleniyorsunuz ,hareketlenmesi için ne yapıyorsunuz