Kızlar test negatif😔. Flaşla da baktım koskoca bi tek çizgi. Bilemedim böyle niye oldu🤔🤷🏻♀️. Bugün sabah kan vermiştim, yarın alcam sonucu inşaAllah vardır, geç döllenme tutunma falan derken belkide ondan böyle olmuştur bilemedim bende. Hiç olmadı kadın doğuma gitcem.