Samira34 Son bir haftadir sabahlari asiri sekilde adet sancisi gbi agrim oluyor . Ndenini bilmiyorum . Sizlerde de var mi acaba ? Sizce nden olur ? Magnezyum kullaniyorum .
Ahsennurrrr Samira34 bende de bı haftadır var rahimde batma hissediyorum bide bıçak saplanirmis gibi ara ara normal diyor internetten baktığımda ama
Prensannesii77 Samira34 benimde 29.haftada olmuştu 1 hafta boyunca sürdü ,ondan sonra daha doktora gitmedim 🤷♀️
Didem34 Samira34 Ahsennurrrr rahim ağzınız kısalmıs olabilir doktora gidin kontrol etsn kızlar riske atmayn
Aynur5 Bende aynı şekilde çok sancım oluyor belimde aşırı ağrıyor kalçam falan zordan yürüyorum resmen