123569636 Arkadaşlar 17 haftalık gebeyim ama çok gergin hissediyorum kendimi gaz sıkıştırması mı bilmiyorum ama kimyon çayı falan içsem ne olur bilgisi olan yada kullanan var mı yada farklı yöntemi olan aydınlatabilir mi ☺️
Krizantem_ 123569636 Ben rezene içiyorum,doktoruna sor yine de izin verirse rezene iç,kuru kayısı tüket. Probiyotik kullanıyorum bir de çok rahatsız olduğumda .