Zafsim0801 Kızlar bugün itibariyle 31 .haftalık olduk ❤️Bugün randevum var acaba Nst başlarmı ? Yada bir şikayet olursa mi nst başlar doktorum
Haticeyuce31 Zafsim0801 canim genelde 32 den sonra başlıyor nst kimi hastanede 32 kimisinde 34. Haftadan başlar 😊yani simdi erken olabilir biraz belki 10 günden sonra anca malum gebelikte 1 gunun 1 saatin bile cok onemi var
Gkdmrtfnk Zafsim0801 ben de 31 deyim geçen hafta kontrole gittim haftaya gel nts ye dedi hiç sancım kasılmam yok ama gerekliymiş
ssnnmmm Zafsim0801 hiçbir şikayetim yoktu 30da başladık hastaneye doktora göre farkli uygulamalar var
FatRam_1703 Nst dediğiniz şey ücretli mi oluyor ? Benim ilk gebeliğim Bilmiyorum nst ne demek özel hastaneye gidiyoruz nst ücretliyse ne kadardır ?
Anne12-3 Zafsim0801 benimde 32.haftam başladı karnımda belımde ara regl sancısı gibi ağrı gelşip gidiyor haftaya kontrol ama nst ıcın hıc bırsey demıyor henüz
Simge16 Haftamda doktora gittim 1 ay sonrasına randevu verdirdi nst başlıcaz dedi 35. Haftam itibari ile