Kızlar günaydınlar olsun öncelikle herkese Ben 23 haftalık gebeyim daha öncesinden polikistikover olduğumu öğrenmiştim fakat hiç sorun yaşamadan gebe kaldım zorlanmadım ben bir süreci merak ediyorum benim gibi polikistikover olup gebe kalan ve hamileliğinde ağrı çeken var mı geçen ay belim çok ağrıdıBu hafta ön kasıklarım ve karnımın alt kısmı ağrımaya başladı tam isimlendiremiyorum Herkezin gebelik süreci farklı tabi ama benim ağrılarım çok oluyor şiddetli ağrılarım oluyor yataktan dönemiyorum kalkarken ağrıyor otururken ağrıyor bacağımı sağa sola uzatırken ağrıyor bu süreç sizdede böyle mi merak ediyorum