FasulyeveAnnesi3 Gamzeyuksel merhaba kızlar benim 10 Ekim olarak görünüyor ama o kadar sürmez eylil sonu doğar diye geçiyo hep içimden bende burda duriyim miiiii😆😆
mucizem09_ Gamzeyuksel suan icin 10 eylul erken olmassa tahmini bu sekilde nasip bakalim neolaxak cok uzun ama gecermi acabaaa ki
HHA Gamzeyuksel 9+5 im canım bende 8 Eylülemi denk geliyor senin benim 18 eylüle denk geliyor senin 16 falan olması gerekmiyor mu🤗🐣😇