Nurcaa Arkadaşlar merak ediyorum 26 haftalık hamileyim ciğer geliştirici iğneyi herkese vuruyorlar mı doktor kendi mi söylüyor veya tehlikeli gebelere mi vuruluyor
Bayburtlugelin Nurcaa benm 33 haftalıkken tansiyonum cok yüksekti ve sancılarım vardı erken dogum riskim vardı ve igneyi vurmuşlardı sancımı kesmk içinde igneler vurulmuştum şükürler olsun 38 haftaya kadar bekledik 38 de dogdu oglum
mavi2021 Hilal97_ devlette mi yoksa özelde mi vuruyorlar merak ettım ya da doktor mu karar verıyor buna bende erken doğum yapacam onun ıcın
Nurcaa Hilal97_ Bayburtlugelin Bsmlh benim de aklıma takıldı erken doğum falan konuşmadık hiç doktorla aniden bir şey olursa nasıl tedbir alırlar onu merak ettim de kızlar