Smanrsmsk61 canım bana da 18.haftamda acilde demişlerdi, bebeğin eşi aşağıda ilişkiye girme, ağır iş yapma vs. Hiç kanamam olmamıştı bu arada, farklı bir şey için gitmiştik acile. Bir hafta ayaklarımı yukarı kaldırıp yattım. Hiç ağır iş yapmadım. Ertesi hafta kendi doktoruma gittim yok bebeğin eşi filan aşağıda değil gayet olması gereken yerde , niye saçma sapan korkutmuşlar ki diye söyledi. Ayrıca doğum zamanına kadar son haftalara kadar bebeğin eşinin yeri değişebiliyor. Ve zaten hamileliğimizin başından itibaren yani bu haftalarda ilk önce plesanta aşağıda gibi duruyor , sonra alttaki hücreler ölüp üstteki hücreler artıyor ve plesenta yukarı çıkmış oluyor. Korkma, istiyorsan kontrole kadar ayaklarını yüksek bir yere uzatıp dinlen bol bol. Ben korkup ağlayarak bi hal olmuş, hele bir de internetten okuduklarım aman allahım. Sonuç sıkıntı yok 💏